tisdag 24 november 2009

Köksbilder

Jag höll på att stöka och fixa lite inför advent i helgen men är långt ifrån klar. Så idag blir det lite bilder från köket innan jag satte igång med pyntandet. An någon anledning drar jag fram nåt kopiöst när jag håller på och fixar så stundvis ser det ut som ett smärre slagfält....ni får se det färdiga resultatet lite längre fram när jag piffat och röjt färdigt :)

Ett gammalt bakbord har fått ta plats på mitt skåp i köket.




Nu blir det piffning av mig själv innan det bär av mot jobbet :)

Ha en bra vecka!
Kramen


8 kommentarer:

Mia sa...

Vad mysigt du har i köket. Gamla badbord är verkligen charmiga.

Pynta på nu... :)
Kram Mia

Anonym sa...

Vilka mysiga bilder du visar!

Jag har med ett bakbord i köket, de är såå fina tycker jag. Mitt ha fått den ovanliga färgen vit :)

Kram Lena

(eddas) sa...

Du har det akkurat så gammeldags og koselig som jeg liker det:)
Hvor har du fått tak i bakerbordet?
ha en fin fin dag
klemmer fra meg:)

Lisa.L sa...

men jisses ! hur kunde jag ha missat denna blogg ? woooow så himla fint du har det hemma :D Love it ! Lägger till dig i min blogglista :D kram Lisa

Bitte sa...

Du har det hur mysigt som helst i ditt kök, med eller utan piffning :-).

Jag brukar också dra fram hur mycket saker som helst innan jag är färdig och det är rätt jobbigt ett tag innan man fått ordning i kaoset!

Kramar
Beatrice

Millas hem sa...

Fint bakbord är och alla detaljer runtomkring! Ja, är det inte inredningen som ska fixas så är det en själv! :)

Kram Camilla

hemtrevnad marie sa...

Å, så fint du har det!!
Gillar verklgen det gamla bakbordet!!
Och vilken ursöt gardin och vaxduken...verkligen min smak!!
kraam

Nygammalt sa...

Snyyyyggt! :)
Och på tal om att det kan se ut som ett slagfält...hmm, ja så ser det ut hos mig ;-)
Kram!