onsdag 5 maj 2010

En lätt ändring i matsalen

Jag har ändrat om lite i matsalen...inget totalomvälvande men några små förändringar har det blivit.


Min rottingkista fick fick flytta in under tallrikshyllan, och bordet som stod här hamnade i lilla vardagsrummet på kistans förra plats.


Nu när man inte behöver ha elementen på max för att överleva har jag passat på att gömma bort dem...det här elementet hamnade bakom en tavla.


Element nr 2 hamnade bakom en sittpuff och en kudde.

Det här blev ett sånt där mitt på veckan inlägg eftersom jag har besök och inte får allt för mycket gjort hemma just nu.


Ha en fortsatt trevlig vecka :)

Kram

5 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kanske En liten förändring men ack så roligt det är att göra om lite lite grann:)

Kram Annica

hagagården sa...

Hej
Du har så underbart fint där hemma,rottingkistan är helt underbart fin,bryter av fint mot det vita.
Kram o ha en fin kväll.
ninni

Deco a la retro sa...

Hej.Fint!Romantiskt vackert hem. Gillar stilen....och det måste vara roligt att 'pyssla omkring'i det. Kul du titta in=)
ha de' bra/ Jeanette

blomsterboden i skanör marie sa...

som vanligt blev din lilla omflytt fin-fin.

kram marie

HOUSE of ADELA sa...

Å vilken härlig blogg du har! Underbart hem och ljuvliga bilder.
Länkar dig om det är ok?:)

Kram
Adela