måndag 23 augusti 2010

Oplanerat sommaruppehåll


Hallå alla!
Det var ett från min sida ett mycket oplanerat sommarlov från bloggen, och långt blev det. Ibland går tiden bara så fort att man knappt hinner med.
Jag har haft en jättebra sommar med semester, festivaler, jag kom igång med gymmandet igen efter många års uppehåll (jätteskönt!), tog mig lite ur datorträsket, haha, blev faster och blev sambo igen i början på sommaren, så min sommar har varit fullspäckad på ett bra sätt kan man säga :)
Hoppas er sommar har varit bra.


Jag ska ta och göra en ordentlig städning här hemma idag...det har blivit lite försummat på slutet och jag har inte gjort mer än det mest nödvändiga...lat? Jajjemän :D



Ha en bra vecka :)

Kram


4 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Men du...visst är det väl härligt med en sommar som bjudit på så mycket kul....skoj att du är tillbaka!
kraam

VitaLoppans möbelrenovering sa...

-Vad härligt med lite semester. Första gången jag kikar in här men absolut inte sista! vilket fantastiskt vackert hem du har och tack för en underbar butik! blir spännande att se resultatet med fototapeten (hoppas jag inte stressar dig, hihi) men vissa saker är bara för jobbiga för att orka med trots ett vackert resultat.. Kram Linda

Anonym sa...

Du behöver inte känna dig ensam med att ha sommaruppehåll....kul att du är tillbaka igen!

jag var in i eran moter på Formexmässan men jag såg inte dig någonstans, så jag gick vidare och i stressen och förvirringen glömde jag att kika in igen hos er, hade varit kul att träffas :)

Sambo igen....?!
Har du hunnit vara singel?
Roligt i alla fall :)


Kram Pernilla

Sussi sa...

Äntligen :))