onsdag 30 november 2011

Försenad adventshälsning

Jag gjorde ett snabbryck i söndags och adventsfixade hemma....men jag hittade inte lådorna jag brukar ha som adventsljusstake eller några av alla de siffror jag brukar ha på ljusen. Vårt förråd är kaos och totalt jäkla knökfullt så det är inte helt enkelt att lokalisera alla julsaker men sambon kom upp med tre nya kassar igår så där i kanske de försvunna sakerna finns....eller inte, haha.

Men jag hittade iaf en "gammal" hederlig adventsljusstake som får duga så länge.



Hahaha, inte ens mossa har jag skaffat så det ser bara så där väldigt mysigt ut just nu :P



Jag byggde två "nakna" adventsljusstakar som tröst tills den rätta dyker upp.



Rosorna fick jag från min sambo när jag fyllde år i måndags :)
Han kom även med hyacinter och mossa så jag kan dekorera mina ljusstakar ;P

Får ni också såna här samlingar med saker lite här och där när ni piffar till det och pysslar på hemma? Jag är expert på att trava grejer jag inte rikigt vet vad jag ska göra av på ett bord tex och sen blir det stående där i x antal veckor ibland.



Kram

2 kommentarer:

john sa...

everything looks beautiful !! Gail x

Vit, vitare, vitast sa...

Jag hann inte heller få i mossa osv. till första advent, så jag slängde ner kottar och kanelstänger ;)
Din kökslampa är sååå fin!!
Kram Sussi