måndag 2 april 2012

Ny månad och ny vecka.

Nu är vi inne i april och det är inte länge kvar till sommaren även om det känns lite avlägset just nu. Här uppe i norr det har toksnöat...hoppas det töar bort snabbt!!

Idag tänkte jag visa vad jag fick hem förra veckan när jag låg och snorade...men samtidigt passar jag på att visa lite mer vardagsrum.




En svart gammal handmålad bricka står på bordet. jag hittade den på en secondhand för drygt en månad sedan...men tror inte jag visat er den förr.
Plingan skuttade förbi och kom med på bild också :)

Kissungen som inte är så liten längre snokar omkring i burspråket....det är nog dags för "snipp snipp" hos veterinären för den killen snart.





Under bordet, ovanpå en trave plädar ligger mitt senaste fynd.


En liten söt korg....jag har flera stycken liknande sedan tidigare men ingen så här liten. jag köpte en annan korg samtidigt men den ska ni få se senare i veckan.

Kram

4 kommentarer:

Solgården sa...

Såg er annons i 7.an Grattis till 5-års dagen,för visst var de det?..nu blir jag osäker...kanske kikar förbi och kollar in all rea ni hade på cream klädera :)

Nu är det snörvel här igen, himla skit förkylningar som går nu!
huvva!!! Hoppas du har piggnat på dig.
Ha de bra!

Tinas bo sa...

Som vanligt underbara bilder!!
Härliga plädaer och sööööt korg!!

Ha en fin vecka
Kram Tina

john sa...

Hope you are feeling better ! Love those wonderful blankets !!! Gail x

Mette`s hus og hjem sa...

Wow her var det mye lekkert, legger meg til som følger og gleder meg til å se mere fra deg :)

Fin påske
Klem Mette :))