måndag 1 februari 2010

Paris

Jag lyckades fota lite från bland annat mässan i Paris....de var väldigt hårda på att man inte fick fota så bilderna blev lite suddiga eftersom jag var tvungen att ta bilderna i smyg ;)

Det är skåpet fanns på den gigantiska loppisen vi var på en av dagarna. Hur fint som helst! Tyvärr var det hutlöst dyrt där men det fanns allt man kunde önska sig och lite till. Pga av priserna var det helt omöjligt att göra något fynd. Småplock som kostar runt 50 kr här hemma gick på ca 500 här.

Mässan



Den här montern var så fin men tyvärr fick man inte fota och jag lyckades bara smyga till mig två suddiga bilder därifrån.




Ha en bra vecka! :)
Kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Förstår att det kliade i fingrarna efter att fota. Jag hade gärna sett mer men det är inte lätt när man inte får...

Kanske vill de inte att man ska kopiera deras fina montrar...

Mässa i Paris kommer nog aldrig bli verklighet för mig. Lyckliga du som varit där.

Ha det bäst i vinterkylan

Kram Lena

SussiLibySweden sa...

Hejsan!

Så kul att få vara på mässa i Paris...det du visar...vilken känsla...förstår att du trivdes där:)))

Kraamar Anneli...SussiLi...

På landet vid havet sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har med en massa vackra bilder. Paris måste ha varit mycket inspirerande! Ha en underbar dag! PS. Lägger till dig i min blogglista. Kram Mia