måndag 15 februari 2010

Vårstädning del 3

Nu lovar jag att det inte blir några mer köksbilder på ett tag...tror jag ;P
Det här är nog det sista från städrycket för en vecka sedan.
Bara en liten vrå i köket blir det idag. jag känner mig ännu lite mör efter en jättrolig helg i Sthlm :)

Allt på mitt våningsbord byttes ut mot detta.


Brödburken fick hamna på hyllan under...kanske inte det mest praktiska men det funkar faktiskt hyfsat.


En av madonnorna och en av mina sifoner fick ta plats tillsammans med några ljusstakar och en glaskupa med bland annat ännu en madonna i.


Idag känns det extra skönt att vara måndagsledig ska ni veta. Undra vad jag ska hitta på för något....piffa och pyssla eller bara ta det lugnt är alternativen :)

Ha en bra start på veckan!

Kram


8 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad fint...vilka fina saker du har !! Sååå himla skönt för dig att vara ledig idag, Månfagar är ju inte så roliga dagar, man hade ju gärna varit ledig...
Ha det så bra idag
Kraaam Anette

(eddas) sa...

Nydelig bilder....kos deg masse med fridagen din:):)
klemmer helt til nord sverige:)

Lisa.L sa...

Här är det också måndagsledigt och jag ska göra absolut ingenting ;) hehe ! kram Lisa

Marita sa...

Oj vad vackert du har i ditt kök!!! Skulle nästan behöva ta hem dig till mig för att få mitt kök stylat...har kört fast lite... får inte till mitt kök som jag vill! Suck!
kram, Marita

Unknown sa...

... Dear blogger...
I always come to you... I love your beautyful pictures!!!

Sweetly Greatings, Bettina

K sa...

ÅH GUD SÅ SNYYYGGT <3

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhh vilka fina bilder.. Och visst är de härligt med en vårstädning.. Jag rensade i papper/pyssel och städskåp kändes så befriande att städa innefrån och ut men ofta kan de bli utifrån och slängas in i skåpen...
Må så gott i våryran...
kraaam kram Linda

Bitte sa...

Du får gärna visa fler bilder från köket, för du har det så fint! :-)

Ha en fin söndag!

Kramar
Beatrice