fredag 14 januari 2011

Trevlig helg!

Jag hann inte visa alla mina vårlökar i förra inlägget så här fortsätter min "våryra".

En skock pärlhyaciner i en glasvas...enkelt men fint :)
När pärlhyacinerna vissnat blir det en perfekt tulpanvas...eller kanske en lykta. Saker kan ha många användningsområden :D

(Vasen finns hos Himlen runt hörnet)


Den pryder bordet i mitt burspråk och vaktas av min stora madonna.

Ignorera att pärlhyacinterna ser ut att ha varit med om en storm men de fick stå inlindade i papper i skafferiet i några dagar innan jag tog mig tid att plocka fram dem, haha...de kommer nog gå till sig...hoppas jag.



En likadan urna som den på mitt brickbord står på matsalsbordet....jag kan aldrig få nog av urnor.


Haha, den här är lika medfaren som den innan...

Ha en superhärlig helg!

Många kramar



7 kommentarer:

(eddas) sa...

Nydelig god helg...
klemklem

Behindabluedoor sa...

Nydelige bilder fra et kjempefint hjem.

Ha en kjempefin helg.
Klem:)

vitadrömmarobusigabarn sa...

Så vackra bilder
Så mysigt med vårlökar
Önskar dig en fin helg
Kram Tina

Svarta tassar i vit soffa sa...

Hej!
Fina bilder!
En härlig helg önskar jag dig oxå!
/Jenny

hagagården sa...

Det ser så fint ut hos dig.
Kram o ha en fin helg.
ninni

STENLYCKA sa...

Njut av fredagskvällen!
Stora kramen till dig!
Raina

Anki sa...

Hej!
Du har så fint, jag beundrar verkligen ditt vackra hem!

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram!