torsdag 24 mars 2011

Hej igen :)

Jag har varit på äventyr i stora staden Stockholm större delen av förra veckan och just nu har jag dragit på mig en tvättäkta mansförkylning och är hemma för att kurera mig...haha, idel krämpor ;D

Nu när jag är hemma och har tid ska min stackars blogg få sig en uppdatering. Det har varit så fullt upp sista månaderna att jag inte hunnit med. Tyvärr är det bloggen som får bli lidande när tiden inte räcker till för allt man vill/måste hinna.

I gästrummet har det inte hänt något sedan första omstökningen men jag har inte visat allt så här får ni se fortsättningen.


Gästsängen och mina bokhyllor hamnade i våningens mest svårmöblerade rum. Hela 5 dörrar och ett fönster finns det här...plus en murstock som går ut en bit på det enda ställe där det finns lite väggyta. Därför ställde jag bokhyllorna bakom sängen för att jämna ut väggen och slippa en glipa på tre decimeter.

Det här rummet eller vad man nu ska kalla det har varit mitt svåraste rum att inreda...ni vet ett sånt där ställe där man aldrig tycker det blir riktigt bra oavsett vad man gör....men nu är jag iaf ganska nöjd med rummet. Det har iaf en funktion nu :)


Ha en bra dag och en trevlig helg!

....och återigen ett jättestort tack för alla era fina kommentarer! jag är så dålig på att hinna svara er men läser allt och kikar ofta ordlöst in till er en snabbis iaf.
Ska försöka bättra mig! :)

Kramar


7 kommentarer:

Johanna sa...

Vilket underbart gästrum! Där hade jag inte haft någonting emot att bo några nätter:)

Kul att se dig på bloggen!

Kram Johanna

JennieAnn sa...

Du har det såå himmla vackert :) Vad roligt att du är tillbaka igen.
Kram/JennieAnn

Lillan sa...

Du måste hinna med din blogg.haha.Det är den som inspirerar mig såå mycket.Finns du inte där,så stannar mitt pyssel oxå upp..fniss,så är det,men nu fick jag lust att dona i mitt gästrum igen.Tack söta Therese.

Hammarsbacken sa...

Sååå fint. Färgerna är helt underbara. Kram Sonja

hagagården sa...

Underbart fint gäst rum du har.
Kram o ha en fin helg.
ninni

Mitt Landliv sa...

Vakkert som alt annet i hjemmet ditt. Alltid inspirasjon å hente hos deg :-)

Ha en god helg!

Lisa sa...

Tycker du fått till det alldeles underbart fint. Så vilsamt och mysigt.

Kram Lisa