fredag 13 maj 2011

Bleckplåt och vitt porslin

Den här blogger mår inte rikigt bra...detta inlägg gjordes igår och publicerades men idag var det borta från bloggen....väldigt irriterande!!



Hoppas det kommer ut nu och får vara kvar. Åter till mitt loppisshoppande....jag shoppade så klart mer än linneskåpet förra helgen ;)




Bland annat dessa två silar i bleckplåt :)




De pryder nu mera mitt kök.





Den knubbiga vita porslinskannan fick också följa med hem och bo i köket.


Jag är fortfarande bara på första loppissvängen och har mycket mer att visa. Hoppas ni inte tröttnar på min loppisbesatthet :P

Kram och trevlig helg!

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Jag tröttnar inte, det är såå roligt att se vad du fyndar på Loppisar..
Kraaam Anette

Lisa sa...

Klart man inte tröttnar på loppisar är ju själv helt besatt. Fina saker du hittat...
Kram Lisa