tisdag 17 maj 2011

Ny vecka

Idag börjar min arbetsvecka.
Jag är som vanligt alltid ledig måndagar.

Det är otroligt skönt är det att
slippa söndagsvåndan ska ni veta ;D


Jag roade mig med att plantera om mina
arma krukväxter, kolla schlager och hockey i helgen.

Flera av mina murgrönor har fått spinnkvalster.
Så fort jag skaffar murgrönor åker de på ohyran.
Nu är de omplanterade, får duschar med
såpavatten och står ute på balkongen i hopp om att de ska överleva.


Om någon har något tips på hur
man blir av med spinn får ni gärna berätta.



Här är ett par av mina senaste loppisfynd....




....nämligen dessa otroligt söta barnskor och böckerna de står på.


Nu bär det av mot gymmet
och sedan vidare till jobbet :)

Kramar!

3 kommentarer:

LissenTo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LissenTo sa...

Fina böcker och dom små skorna på.

Har inget råd angående ohyra. Mer än att mina blommor har en tendens att vissna.

Ha en fin tisdag! Lissen

Lisa sa...

Åhhh, så söta skor. Och vackra böcker. Det var fynd de. Själv har jag gett upp murgrönor helt. Hade samma problem men fick aldrig till de.
Kram Lisa