torsdag 15 december 2011

Granen

Nu ska jag visa upp årets julgran.



Den är så klart äkta och det blev en blågran i år.
Jag tror nog att det kommer bli en sån gran från och med nu. Den har så otroligt fin blek blågrön färg och kraftiga grenar.





Jag har nog aldrig haft så mycket pynt på en gran som nu. Det mesta är så klart vitt ;)


Mina julkulor som jag gjorde för några år sedan hänger fortfarande med, även smällkaramellerna håller fortfarande ihop :)
Glasstjärnorna och banden av brodyrspets är nytt för i år....jag skulle egentligen knyta rosetter på grenarna men så tappade jag ner ett spetsband som fastnade i granen och tänkte att det där var ju rätt piffigt och slängde upp alla banden och lät de hänga utför hela granen istället.



Kram kram


10 kommentarer:

Weisser Traum sa...

meine liebe dein baum ist wunderschön.
die deko ein traum.
grüässli daniela

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Mysig gran!

Kram från Australien♥

Unknown sa...

your treeis nice and lovely..good ideas..
kises
fro italy
simona

Vardagligtsvammel/Anette sa...

Åh! så vacker gran!

Johanna sa...

Jättevacker gran!

Kram Johanna

LjuvligaLjung sa...

Vilket vackert hem och vilken fantastisk gran!
Ha de bra!
/Michaela

Marjon sa...

Beautiful blog and nice Pictures, your Christmastree is also wonderfull ...greetings Marjon

toves sammensurium sa...

Så stilig og vakkert det var hos deg til jul!!!!!
Granen er virkelig vakker:)
Toveklem:)

Tinas bo sa...

Sååå vacker gran!!!

Kram Tina

camilla sa...

Du har bare det fineste juletreet!! Helt nydelig!:)
Ha en kjempefin helg!

Camilla.