tisdag 21 februari 2012

Fyndat...

...hos mig själv.
Kolla vad jag hittade i mitt förråd igår när jag skulle gå ner med kattburen. En jättefin gammal handmålad skärm i en väldigt ljus blek rosa nyans.


Det blir så billigt när man kan hitta bortglömda saker hos sig själv ;)



Visst är den vacker?
Nu måste jag bara hitta en lampfot att sätta den på också.

Nu till något nyinköpt....


Den här söta gamla franska fågelburen hämtade jag ut i fredags. Porslinshyllan i köket fick bli burens nya hem.

Det här var ett snabbt och hastigt ihopsnott inlägg för nu ska jag iväg till jobbet strax...jag har med mig massor med nya vintagevaror som jag hämtade ut samtidigt som buren...bilen är fullastad :)

Kram


5 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Vilken skatt du hade i förrådet, jättevacker lampskärm! och fågelburen är också jättefin :)
kram Tini

Lisa sa...

ÅHHHHH, men du en sån vacker lampskärm. Den är ju underbar. Och såhar du haft den i källaren....Visst är de härligt när man hittar saker man glömt bort man blir så glad. Fint de blev med buren och hyllan. Men du har ju så läckert överallt du. Ha nu en fin dag ...

Kram LISa

Tinas bo sa...

Supervacker lampskärm!!
ja det är ju toppen att kunna fynda i sina egna gömmor! :))
Buren är ju en dröm!!
vackra bilder från ett underbart hem!

Ha en fin dag
Kram Tina

john sa...

Oh that is just lovely !! look forward to seeing it on a nice lamp ! and the birdcage is so sweet...Gail x

Fia sa...

Tjohoo, vad glad man blir över såna fynd;)) Ska bli kul att se hur dina andra vintagefynd ser ut!
Kram fia