måndag 13 februari 2012

Köksröjning

Jag lyckades byta köksbord och stolar i helgen som var.
Givetvis resulterade det i en oplanerad möbelomflyttning också.


Det står nu ett bord där mitt gamla skåp stod tidigare.
Bilderna blev lite grumliga med ni ser nog ändå.



Ett mindre bord och "nya" stolar.
Det får duga så länge.
Hela köket känns så mycket ljusare och luftigare nu...

....trots att skåpet hamnade vid matplatsen så är det mycket rymligare.
Mitt gamla bord var helt gigantiskt...fint men sjukt stort :)


Thorsten har hittat till det nya bordet och bor in det.


Stolarna är delvis skrapade men det får vara så, det stör mig inte alls faktiskt :)


Jag har mer att visa från köket så ni lär få ett par inlägg till från mitt kök.

Nu blir det tvättstuga, gym och sen ska jag
fortsätta med mitt projekt med stolarna i matsalen!

Kram

4 kommentarer:

Fia sa...

Hej;)
Vad fint du har gjort, såå inspirerande bilder du bjuder på <3
Tack för inspirationen...!
Kram fia

Tinas bo sa...

Bara såååå jäkla snyggt!!!
Du har det vackraste hem jag sett!! :)
Allt passar sååå bra ihop!!
Blev supersnyggt med det nya bordet!!

kramis Tina

Vitspets sa...

Åhh såå fint ...
Kram Karina

Rosa i huset i vitt sa...

Helt underbart vackert.

Kram Rosa