måndag 14 juli 2008

Hemma igen

Nu är jag hemkommen igen efter min vecka i Sthlm. Jag har haft det hur skönt som helst och hann med en hel del shopping...mest kläder och skor blev det dock. Men några inredningsdetaljer kom med mig hem. Jag var in på en massa fina inredningsbutiker men tyvärr så kan man ju inte packa ner hur mycket som helst i väskan.
Den här söta lampkjolen var jag bara tvungen att ha...jag ångrar nu att jag inte köpte två men det är lätt att vara efterklok.

"It was roses, roses all the way" står det på den.


En zinkkruka lyckades jag också pressa ner och sen fick jag det här fina olivträdet av min snälla mamma idag...undra hur länge jag kommer lyckas med konststycket att hålla det levande ; )


Jag har hunnit med att pyssla lite med mina blommor idag också....jag gav de här nya "krukor" i form av notpapper.

Jag köpte med mig en söt hängklocka från storstaden...den finns säkert här i stan med men det är roligare att shoppa i andra städer av någon anledning :D

Ha en fortsatt trevlig vecka :)

Kram