onsdag 29 december 2010

Mitt i veckan-dagen.

Har alla haft en bra jul?
Själv är jag fortfarande proppmätt, men trevligt har det varit :)

Jag är ledig hela den här veckan och har bara tagit det lugnt och inte haft några måsten alla...kände att det behövdes. Därför blir det några bilder från innan jul idag...har inte lyft ett finger hemma...såå skönt :)


Igår började jag nedmonteringen av julen...jag satt på golvet med en sekatör och knipsade alla de barrande smågranarna i molekyler. Snacka om att det rasade barr.


Är det någon mer som är som jag och bara vill få bort alla julgrejer direkt efter julafton i princip?

Idag ska jag ge mig på miljonerna av halvdöda hyacinter som finns här och där ;)

Kram


5 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

hej har haft en jättemysig jul med massor av gott känner mig också proppmätt vad fint du har God fortsättning kram Tina

marionneta sa...

Krásný blog! Moc ráda k Vám chodím! Příjemný rok 2011!
Marionneta, Czech

Ainosofia sa...

b e a u t i f u l ... <3

Anonym sa...

Heej.. Jag håller helt med dig om att allt ska bort efter jul. I rasande fart också. Kan nog se lite galet ut här hemma som att julen helt plötsligt är hemsk och ska ut, haha...
Hoppas ni får en härlig nyårshelg och ett gott nytt år:)
Kram Linda

Dona Garroux sa...

Lindo, muito lindo seu blog. Sou brasileira e fico conhecendo coisas maravilhosas de outros países. Conheça também o nosso trabalho. Parabéns!