onsdag 22 december 2010

Två dagar kvar...

Jag har nedräkning här på bloggen och kommer köra ett inlägg om dagen fram till julafton.
I förrgår kväll när min sambo kom hem hade han ett stort blomsterpaket med sig till mig :)



I det fanns ett stort knippe mistel och en bukett eukalyptus...


... ibland har man allt tur :)


Jag har faktiskt aldrig haft en riktig mistel, men alltid velat ha en. Av någon anledning har det inte blivit av att jag skaffat någon...så mycket annat att hålla reda på runt jul :P

I kväll efter jobbet blir det den årliga kalkonen som ska fixas...igår blev det köttbullar och janssons som var kvällsprojektet. Imorgon ska jag göra en riktig amerikansk jul/thanksgiving turkeydinner till mig och min sambo...jag bodde i NY i över ett år ett gång i tiden och måste få mitt kalkonbegär tillfredställt en gång per år :)

Ha en bra dag :)

Kram



5 kommentarer:

(eddas) sa...

halloisen....
ja kom tre pakker hvite avskårne amaryllus pakker i hus i går:)
Kalkun har jeg spist denne uken...og har en til i fryseren:):)
Ønsker deg en koselig dag..
klem klem

vitadrömmarobusigabarn sa...

hej vilket vackert hem du har.Härligt med kalkon,det är så gott!Nu måste jag fortsätta titta runt i ditt fina hem Må så gott kram Tina

Unknown sa...

Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

Mys och hemtrevnad sa...

mmmmmmmmmmmmm vill komma och smaka på er kalkonmiddag...låter så gott! Ha en underbar jul kramis semlan

Liza sa...

Så fint med en riktig mistel!

Ha en riktigt GOD JUL!

Mvh Liza