torsdag 12 juni 2008

Nu är det jul igen....eller hur var det nu?

Jag bara kände att jag måste visa upp lite bilder ur Julboken vi har beställt, så här på morgonkvisten. Den kommer från danska Jeanne d´Arc Living och ska finnas i butiken till hösten. Det är samma tjejer som gett ut böckerna*Franske Stemninger* och *Franske Fornemmelser* som ligger bakom Julboken.
Så julen kommer tidigt i år till min blogg :D

I september någon gång ska vi ha fått in den i *Himlen* :)

Det är nästan så man börjar längta till jul...fast vid närmare eftertanke så har jag nog hellre sommar och sol än kyla och blåst några månader till, haha.


Ros och ris...och vackra etiketter.

Så himla mysigt bara :)


Fattigmanssilver.


Vackra paket med snören och band till adventskalendern. Jag känner hur pysslaren i mej börjar ropa..


Allså det är ju bara fint!!

Nä nu måste jag försöka piggna till och piffa till mig innan det är dags att dra sig mot jobbet. Hoppas jag får varor idag! Jag väntar in lite grejor från bland annat Jeanne d´Arc Living och Kayene vilken dag som helst. Dyker det upp något blir det kanske ett inlägg till ikväll...kameran ligger i väskan :)

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer: