torsdag 26 januari 2012

Glimtar...

...från det fortsatta omstuvandet av vardagsrummet.
Det är som en evighetshistoria, så fort jag tror jag är klar kommer jag på något nytt och vips så har jag styrt om halva rummet igen.
Hoppas ni inte tröttnar på att se mitt vardagsrum för det finns nog mer att visa är jag rädd.

En skymt av soffhörnan.


Jag baxade iväg skåpet från ena änden av rummet till
den andra...här kan ni se äldre bilder från vardagsrummet.



Burspråket har kastats om lite grann iaf.


Jag slet helt enkelt ner hyllorna som satt på väggen, travade
upp två hyllbord på varann och flyttade spegeln till den andra väggen bredvid.
Min golvlampa har jag nött bort en massa vitfärg på och numera är det ingen lampkjol på stommen som får vara naken.

I helgen ska jag på en loppis- och shoppingtur till en grannstad.
Håll tummarna för att jag gör några fynd som jag kan visa er :)


10 kommentarer:

Mitt Stugliv sa...

HejHej!

Kikat in hos dej för första gången och
har just njutit av dina fina bilder.

Ha en fin dag
KramKram
Lota

spetsar och änglar sa...

Njuter också av allt det vackra!

Ha en fin helg

Kram
Heléne

toves sammensurium sa...

Herlighet så vakkert det er hos deg!
Nyter alle bilder !
Tove:)

PRINCESSGREENEYE sa...

Ich weiss sehr gut, wie lange es dauert, bis endlich ein Zimmer so ist, dass man sich wirklich wohlfuehlt.Wir raeumen im Moment unser Wohnzimmer um. und auch das ist ein langer Akt. Aber das Ergebnis bei Euch ist doch schon sehr schoen!!!
Liebe Gruesse aus Deutschland
Jacqueline

Tinas bo sa...

Alltså jag tröttnar ALDRIG på dina vackra bilder!!
Fiffigt att ställa två hyllbord på varandra!

Du har det såååååååååå vackert att jag bara dånar!!! :))

Kramis Tina

Cosy Life by Elly sa...

Hey..ik kom via Stines blog bij jou terecht en ik kan alleen maar zeggen dat je een prachtige woonkamer hebt..Succes met de garage sail. Hoop dat je mooie dingen scoort!
Lieve groetjes, Elly

Unknown sa...

hi..i0m simona from italy. i will post your house on my blog becouse i love it.. whould you like to present you to my follower with some words?..whould you present your passion your life too? please send me an e-mail to zoeanomis@alice.it
kisses
simona

Solgården sa...

vad snyggt du har det therese!!!gillar skarpt det du gjorde med lampfoten, cool!!
vilken grannstad ska du till och loppa? nyfiken i en strut ;)vill oxå hitta bra loppis ställen, även mitt i vintern! blir kul att se vad du fyndat.

tjing/sofia

Mormors gård sa...

Ditt vardagsrum kan man väl inte tröttna på!??
Jag gillar skarpt det att du lyckats hålla det enhetligt fastän det är många saker som samsas hemma hos dig!
Visst är det ju bara så roligt att skuffa omkring på de arma möblerna? ;)
Önskar dig en fin helg!
Kram, Jessica

hundenstina sa...

Härligt med fantasi!!!
Här fanns det mycket att ta till sig.