måndag 16 januari 2012

Loppisfynd

Nu ska ni få se ett par lampor jag fyndade på loppis i höstas
redan men inte plockat fram förrän nu.


De har klämmor och kan sättas fast var som helst i princip.
Tanken var att jag skulle ha dem som sänglampor efter att ha bytt sladd på dem men det har inte blivit gjort så jag satte upp dem som de är i matsalen istället.



De är toppen som punktbelysning!

Den andra lampan fick sitta på linneskåpet.



Visst är de läckra? jag har för mig att jag betalade 50:- för dem båda.
Det kallar jag ett fynd! :)


Kram

4 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Ja det var verkligen ett fynd, roligt när man hittar så bra grejer för billig peng :-) De var verkligen läckra och det är ju perfekt att man kan klämma fast dem lite överallt!


Önskar dig en fin dag!

Weisser Traum sa...

oh meine liebe es sieht wieder wuuuuunderschön aus.
die lampe ist ein traum.
herzlichst daniela

Tinas bo sa...

Ursnygga lampor och så billiga!!
Det kallar jag fynd!!!

Superfina bilder!!

Ha en fin vecka
Kram Tina

Mormors gård sa...

Hej! Ett verkligt fynd, dessutom passar de så bra in hos dig!!
Jättefiffigt med konsoler i fönstret... gamla fönster är ju ett smycke i sig, behöver inga skymmande gardiner :)
Ha en fin fortsättning på veckan!
Kram, Jessica