tisdag 10 januari 2012

Pust och flås...

...vad jag har röjt och fixat hemma de senaste dagarna!
Jag har varit långledig över helgen och har stökat runt som en galning här hemma.
Ett tag var det mer kaos än ordning...ni vet hur det kan bli när man ska piffa
till det och ändra om och vips ser det ut som en bomb slagit ner.
Matsalen har fått sig en ordentlig omstuvning dock.


Jag hittade några gamla isolatorer när jag rotade omkring i skåp och lådor och till slut kom jag på att de kunde kanske fungera som ljusstakar.




Jag tycker de var snyggare så här än runt en kohage :D



Här ser ni ena halvan av en nyinflyttad skrivmaskin.



Båda mina nya gäster bor nu i matsalen som jag ska visa mer av under veckan.


Medans jag yrde runt i går så låg alla fyra katterna utslagna.
Jag var bara tvungen att fota Thorsten och Sissoni som låg och degade i soffan. De där två killarna sitter ihop som ler och långhalm, en aningen korpulent herre på 10 kg och en liten schmaaaal kattunge.




Kramar

3 kommentarer:

Mitt Stugliv sa...

Kikar in hos dej och har skrollat längeeeee. Såå fint och smakfullt du har det.

Önskar dej en fin tisdag
KramKram
Lotta

Mormors gård sa...

Hej! Visst är det härligt att ordna om lite emellanåt!
Skönt att börja året med ny ordning!
Ha det fint!
Kram, Jessica

Tinas bo sa...

Vackra bilder!
Vilken kul ide' med isolatorerna som ljusstakar!! Helläckert!! :))
Skrivmaskinen är kanonsnygg!!

Vilken supersnygg Header du har nu!!

Jag som trodde mina katter med 5kg var stora!! hihi
Sååå fina!

Ha en fin vecka
Kram Tina