måndag 2 januari 2012

God fortsättning...

Hade ni en trevlig nyårshelg?
Igår var jag rätt seg trots att jag inte drack en droppe och skjutsade hem våra vänner på nyårsnatten. Jag och sambon kom dock inte i säng förrän runt 5:30 på morgonen så det var kanske inte så konstigt att man var slö :p



Jag städade ju bort julen i lördags och gissa om det var skönt!
Vissa kanske tycker att det var i tidigaste laget,
men jag tröttnar på julpyntet så fort julafton
är över i princip.
Nu vill jag ha ljust och vårigt hemma :)

Så här ser det numera ut framför fönstret i matsalen.
Julgranen stod där tills jag gav sambon en sekatör och
han fick klippa ner den till molekyler medans jag
lagade nyårsmiddagen :D

Åter igen god fortsättning!
Kram



3 kommentarer:

Anonym sa...

Happy 2012! Sandra

camilla sa...

Godt nyttår!
Gleder meg til å følge bloggen din videre...tror dette er en av mine absolutt favorittblogger...!Utrolig nydelig!!
Camilla:)

Lisa sa...

Hej söta..Önskar dig en god fortsätting på det nya året och din fina blogg..

Kram Lsia