måndag 23 januari 2012

Paus...

...i stöket för att snabb slänga ihop ett blogginlägg :)
Jag är ledig idag och håller som bäst på att stöka omkring i vardagsrummet.

En liten titt in i mitt stökande...vi får se om det får stå kvar så här eller om jag rör om allt igen.
Har tagit några vändor och kastat om kan jag säga...började med det här igår.



Jag försöker skala av lite men det är ju lättare sagt än gjort när jag har miljarder
med grejer som jag faktiskt tycker mycket om....suck dessa i-landsproblem ;)

Nähä nu ska jag väl ta en tur till tvättstugan och sen fortsätta att röja runt!

Kram

8 kommentarer:

Marjon sa...

You have a very beautiful and cosy Home and i like your great Pictures....greetings from Holland Marjon

Weisser Traum sa...

oh meine liebe
es sieht einfach bezaubernd aus dein wohnzimmer.
wünsche dir eine schöne woche.
sei lieb gegrüsst daniela

Levindas Värld sa...

Haha!! Jadu det där med att röja å plocka undan grejer brukar gå ungefär lika "bra" hos mig :-) Jag lyckas plocka undan för ett tag sen smyger sig prylarna in igen...hihi!

Jane Lyckliga Hem sa...

Vilket underbart hus du har, så himla vackert!
Längtar tills jag kommer ner till Ö-vik och kan kika in på er underbara butik, var ett tag sen jag var in.
Måste nog kika in på din blogg fler gånger, inspirerande bilder.

Ha det gott & lycka till med stöket:)
Jane

john sa...

Hello ! Looks fabulous ! Love the writing on the wall ! Gail x

Hemmavid sa...

Hej!

Hittade precis hit av en slump. Tyckte att bloggnamnet lät spännande - och jag hade rätt!

Här var ju en blogg med massor av skoj!
Kommer med all säkerhet tillbaka!

Kramen Jenny

Unknown sa...

i adore you house.... i desire to post your house like special guest on my blog in the next day....i pill put a link of your blog into...kisses
simona

camilla sa...

Blir aldri lei av å se på de nydelige bildene dine...)
Er alltid gøy med litt ommøblering....:)
Ha en fin dag!
Klem Camilla:)