onsdag 4 januari 2012

Man tager vad man haver.

Häromdagen när jag var ledig och donade omkring hemma och
fick för mig att jag ville ha nya gardiner i burspråket.
Det är helt lätt att hitta något som passar dit kan jag säga.



Jag började rota i skåp och lådor tills jag hittade ett tyg som
skulle kunna funka och voila! Det bidde någon form av drapering.
Vad tycks, hiss eller diss på mina ihopsnodda "mästerverk"?



Matsalen är nästa projekt...jag känner mig inte rikigt nöjd med
den och måste klura lite på vad som ska göras där.


Hej hopp!

Kram

3 kommentarer:

LissenTo sa...

Blir ett stort "hissande", blev jättefint!

GOD FORTSÄTTNING. // Lissen

Vitspets sa...

Jättefint ..
Kram Karina

Mormors gård sa...

Hej!
Det blev ju jättefint! Tänk att man alltid har sådan inspis att göra om efter julen ;)
Du har något som väntar hos mig, hoppas du blir glad :)
Kram, Jessica