tisdag 13 maj 2008

Datarummet

Nu ska jag fortsätta rundturen hemma hos mej och nu blir det mitt *datarum* som ska visas upp. Här spenderas det många timmar måste jag motvilligt erkänna....jag kan sitta i timmar när jag har tid och glo på nån serie jag laddat ner...rätt skönt att bara få dega lite oxå :)

Innan jag tapetserade om i en rosmönstrad tapet och målade golvet vitt här inne var väggarna mörkt mossgröna och golvet var ett helt obehandlat trägolv...inte en vacker syn kan jag lova.Lite utsikt in på granngården.


Det är alltså här jag sköter mitt bloggande mm. Synd att dataskärmar är så fula, men ack så nödvändiga :P

Den lilla hörnhyllan hittade jag på loppis i förrgår för bara 25:-, vitmålad och färdig att hängas upp var den oxå :)

Pennburken med rosor ( om ni kan se den på skrivbordet nr 2 brevid lampan ) har jag gjort av en vanlig konservburk som jag har målat vit (så klart) och gjort decoupage på.



Bakom spetsen på mitt databord har jag gömt högtalarna och allt *skräp* jag samlar på mej när jag sitter här i form av postitlappar, pennor, anteckningsblock etc.




Här sitter Mannen (ja, han heter faktiskt Mannen :P )och poserar snällt...tror mest han ville att jag skulle öppna balkongdörren åt honom.



Mitt gamla skåp som jag har gömt hur mycket filmer i som helst...det väger nog ett ton med innehåll.

2 kommentarer:

Kathys Home sa...

Men gud s� puttinuttigt du har det, verkligen j�ttefint. � den d�r lampsk�rmen p� sista bilden var bed�rande!! Ja, sk�pet var ocks� j�ttefint men lampsk�rmen blev jag k�r i *ler*//Ha det gott ..kat

Nygammalt sa...

Oj så fint du har i ditt bloggrum! Blir så avis över att du har ett eget rum till det.

Mycket loppis märker jag, då finns det inga fynd kvar till mig då? ;)

Kul med butiksblogg, den ska jag kika in på ofta så att jag blir uppdaterad =)

Ha en skön helg!
Kram.