onsdag 21 maj 2008

Secondhandrunda

Jag *råkade* hamna på en secondhand butik i torsdags och så klart blev det lite shopping....jag kanske måste in dit idag oxå efter jobbet ; )


Jag fick mej två gamla lådor/askar i papp, två små glasflaskor, en jättefin karaff och tre träspolar...spolarna är suveräna att linda upp alla spetsbitar jag har drällande överallt :)
Det ligger även två dukar där men de försvann i allt det vita så jag visar dem igen lite längre ner.


Spolar och spetsar


En av dukarna jag köpte.


Duk nr 2


De svarta lådorna fick sig en liten makeover med hjälp av vit färg och decoupage :)

1 kommentar:

Nygammalt sa...

Nej men nu finns det ju inga fynd kvar åt mig! ;)

Golvet i köket blev ju bara såååå snyggt- kul!

Ja du, skicka reportn till din mamma isf, de brukar ju vara duktiga på att prata för sig. =)

Kram.