onsdag 28 maj 2008

Jag har gjort det igen!

Jag har åter igen varit på en liten loppis och secondhand runda och fyndat lite *bra och ha grejer* ; )

Jag är lite sur på mig själv just nu för jag har råkat radera *före* bilderna på mina fynd i tron om att de var överförda till datorn redan. Så tyvärr får ni inte se hur de ommålade grejerna såg ut innan.

Det blev 2 spånkorgar, ett litet skrin i metall, en ljusstake, två dukar, mera träspolar och ett par söta prydnadsskor. Allt för totalt 165:- bara :)


Ljusstaken har jag målat och *shabbat* ...den var i mörk mässing innan och den här korgen var i omålat spån så den fick sig också några drag med penseln.


Det lilla skrinet var målat med guldfärg men i min ägo blev det vitt...samma sak råkade den trasiga gamla spånkorgen med lock ut för...den hade en mörkgrön färg på sig innan.


Lite färg och vips har man nya ställen att förvara alla tidningar på :)


De söta skorna jag köpte. Jag tror jag ska sy små lavendelpåsar och stoppa i dem.

1 kommentar:

Nygammalt sa...

Nä, jag blir sur på dig för att du handlar upp allt fint på ;) Jag ska nämligen hem om två veckor...

Kommoden kommer från Saris och madonnan kommer, hör och häpna, inte från er butik utan den har jag köpt här nere för rätt länge sedan. Men annars är det mesta av mitt pynt från er affär. =)

Kram.