söndag 11 maj 2008

Målningsprojekt

Idag blir det till att visa upp en makeover på ett fynd jag gjort. Jag var på en secondhand butik tidigare i veckan och snokade omkring. Där hittade det här lilla söta pelarbordet.
Bara 175:- kostade det så naturligtvis var jag tvungen att låta det få följa med mej hem. Jag tyckte att det behövde få sig en omgång vitfärg ;-)

Efter att jag målat och *shabbat* till det lite så blev det riktigt fint.
Jag passade på att måla klart ett projekt jag påbörjat veckan innan också. Ett litet väggskåp jag köpte på en loppis för några veckor sedan. Tyvärr hade jag ingen *före* bild eftersom jag börjat måla om skåpet innan jag hamnade i bloggarlandet. Skåpet var i obehandlat gulnat trä och inte så mycket att se.... 75:- betalade jag för det =)
Nu är frågan bara var jag ska hänga upp skåpet och var sjutton jag ska klämma in bordet...

Inga kommentarer: