onsdag 7 maj 2008

Nyheter i butiken

Det har kommit in lite nya varor i butiken och jag måste bara få visa upp några av dem för jag tycker de är så fina =)
Den här jättefina *planteringsstegen* eller vad jag nu ska kalla den dök upp igår. Den fungerar nog lika bra som förvaring någonstans...varför inte i badrummet?

Underbara handvirkade trasmattor i härliga sommarfärger .


De här stora våningsfaten är en av mina favoriter...jag är väldigt svag för våningsfat =)

Fina lyktor i trä med plåttak.

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Hei

Kikker rundt på blogger og havnet her hos deg. Koselig blogg:=)Så mye fine ting i butikken. Og alle de flotte tingene du fant på loppemarkedet. Kikker gjerne innom igjen her jeg. Nyt vårdagene.

Kathys Home sa...

Nämen, först är jag inne på Nygammalts sida och kommenterar alla vackra saker från Himlen runt hörnet, sen ser jag ditt bloggnamn och går in ...så är du ägare till butiken..så tokigt det kan bli å jag kan inte titta på din sida för då får jag dåndimpen jag som är så brrrraaaa på att göra av med pengar...som tur är bor jag Inte i Örnsköldsvik...det är väl min räddning..*ler* Ha det gott//kat